Welkom bij Rody’s DemoSalon!

Kappers, Pedicures, Manicures, Masseurs, Schoonheidsspecialisten… Ze werken allemaal in de Beautybranche en hebben bijna dagelijks te maken met klanten. Velen hiervan werken op ZZP-basis of in een salon waar niet altijd personeel aanwezig is om afspraken aan te nemen.

Hoe makkelijk zou het zijn als u op uw eigen website een Reserveringssysteem heeft die zich aanpast naar uw werkzaamheden? Bent u kapper en zijn sommige klanten binnen 15 minuten weer de deur uit? Of bent u masseur en duurt een gemiddelde klant al snel een uur? Dat moet dan toch ook in uw systeem aangepast kunnen worden?

Ik realiseer dit graag voor u! Want een goede, mooie maar bovenal functionele website met Reserveringssysteem hoeft helemaal niet duur te zijn!

Wat zijn de mogelijkheden?

  • Het systeem is instelbaar op uw werkzaamheden, dus tijden, prijzen, bezetting et cetera is aanpasbaar
  • Het systeem telt automatisch alle behandelingen bij elkaar op. Zo wordt precies de tijd gereserveerd die de klant ook echt nodig heeft. Kiest een klant dus voor permanent en knippen, dan telt het systeem de tijd voor knippen en permanent bij elkaar op om vervolgens die tijd te reserveren. En alle tijden worden door u persoonlijk ingesteld.
  • Vakantiedagen/vrije uren kunt u instellen (per medewerker). U heeft dus geen reserveringen meer tijdens u vrije dagen.
  • Klanten krijgen automatisch een mail met herinnering voor hun afspraak (instelbaar wanneer, van 1 uur voor de afspraak tot 48 uur voor de afspraak).
  • Klanten kunnen inloggen en hun eigen reserveringen inzien en aanpassen. Maar ook hun afspraken in het verleden kunnen ze bekijken en eventueel een feedback achterlaten over hun ervaringen tijdens die afspraak.
  • U kunt per periode (instelbaar) zien hoeveel afspraken u heeft (gehad) en hoeveel omzet u hiermee had. Wederom instelbaar per klant, per medewerker, per periode et cetera.
  • U kunt klanten geheel automatisch een mail toedoen als het weer tijd wordt voor een afspraak (sommige klanten stellen dit op prijs). Hierbij kan hij kijken naar de reserveringsgeschiedenis van de klant.
  • U kunt per medewerker instellen welke behandelingen hij/zij mag/kan uitvoeren zodat er geen boekingen komen bij een medewerker die een bepaalde handeling niet uit kan voeren.
  • Afspraken kunnen automatisch in uw Gmail agenda geplaatst worden.
  • U kunt bij iedere klant cq. afspraak een mededeling in het systeem plaatsen. Bijvoorbeeld wat u gedaan heeft en waar u de volgende keer rekening mee moet houden.
  • U bepaald binnen welke termijn men mag reserveren, bijvoorbeeld maximaal 3 maanden vooruit.
  • En nog heel veel meer!

Zoals u ziet is er gigantisch veel mogelijk! En dat allemaal binnen de huis-style van uw eigen website, dus geen links meer op uw website naar externe boekingsmodules, maar alles in eigen beheer!

Bekijk hier in het menu eens de twee pagina’s ‘Reserveren‘(waar de klant reserveert) en ‘Uw persoonlijke pagina‘(waar de klant zijn/haar reserveringen terug kan zien en wijzigen). Maak voor het gemak eens een account aan en test het gerust! Zo ziet uw klant wellicht in de toekomst uw website ook?

Wilt u meer weten of zien hoe de module er voor de Salon zelf uitziet? Druk in het menu op Contact en voor u het weet zitten we samen vrijblijvend aan een heerlijk bakje koffie om alle mogelijkheden te bespreken! En wilt u meer weten over Rody! zelf? Klik dan hier!